Veckans fokus

Andningen
VECKANS ÖVNING: Långa Djupa Andetag minst 10 minuter varje dag.
VECKANS REFLEKTION:
Fundera på vad Du har för "stressfria stunder" under en vanlig vecka.
Reflektera också över vad Du behöver för att prioritera dig själv och din egen balans.
Hitta en stressfria stund varje dag för att "bara vara".
VECKANS BONUSÖVNING:
Boka dagliga stressfria stunder med dig själv. En påminnelse i mobilen, kalendern, lapp på kylskåpet.... med exakta tider för din stressfria stund, för att "bara vara".
Pröva att ha en  öppen och nyfiken inställning till träningen.

LYCKA TILL!!!

 

Kommentera gärna:

Senaste inlägg

Senaste kommentarer

  • Sandra » MediYoga Bas, start 11/9:  ”Hej på dig. Vad hette den sidan på nätet du berätta om i tisdags . Mvh Sandra ”

  • Jessica blom » MediYoga Bas, start 11/9:  ”Hej Ann! Jag skulle gärna vilja hoppa på detta igen. Har ingen möjlighet att kom..”

  • Kattis Ljungströmmer » MediYoga 13 och 14 mars!:  ”Hej! Jag skulle vilja anmäla mig till MediYoga-kursen på onsdagar. Jag kommer oc..”

  • Brita Nordblad » ProvaPå MediYoga 12 mars:  ”Vacker och lockande inbjudan! Det blir nog fullt hus!”

  • Susanne lövenås » MediYogann Studio:  ”Hej! Jag är intresserad av mediyoga. Finns det plats i din grupp?”

Bloggarkiv

Länkar

-

Etikettmoln