Djupandning

Långa, djupa andetag in och ut genom näsan
Du pressar aktivt in luft och fyller hela magen, lungor, bröstkorg ända upptill nyckelbenen. När det är fullt släpper Du passivt ut luften och vilar tills kroppen vill att Du andas in igen.
Den här andningen ska Du tillämpa under hela yogapasset om inte någon annan instruktion ges.

EFFEKT:
  • Ökar syresättning
  • Ökar blodcirkulation
  • Stärker ditt immunförsvar
  • Lugnar, balanserar och ger ny energi.

Kommentera gärna:

Senaste inlägg

Senaste kommentarer

  • Susanne Mattsson » MediYoga Kursstart v.12:  ”Missar starten men sen kommer jagLängtar.....”

  • Therese bellstam » MediYoga Back Again:  ”Hej Jag vill gärna anmäla mej till yoga bas Tisdagar om plats finns kvar Vh / ..”

  • Sandra » MediYoga Bas, start 11/9:  ”Hej på dig. Vad hette den sidan på nätet du berätta om i tisdags . Mvh Sandra ”

  • Jessica blom » MediYoga Bas, start 11/9:  ”Hej Ann! Jag skulle gärna vilja hoppa på detta igen. Har ingen möjlighet att kom..”

  • Kattis Ljungströmmer » MediYoga 13 och 14 mars!:  ”Hej! Jag skulle vilja anmäla mig till MediYoga-kursen på onsdagar. Jag kommer oc..”

Bloggarkiv

Länkar

-

Etikettmoln